17.7.12

Aku sukakan cahaya, tapi..

Aku sukakan cahaya kerana ia akan memperlihatkan aku jalan yang nak dituju,tapi aku boleh bertahan dalam kegelapan kerana ia selalu menunjukkan aku bintang..

biarpun sering disindir oleh mereka yang ingin merebut perhatian dia(beliau yang banyak tolong aku selama ni),aku tak pernah takut dan gentar kerana sejak dahulu dia tetap cenderung kat aku walau kadang-kadang tu ada pertelingkahan,beza persefahaman(walaupun matahari menyinar tegak di atas kepala dan pelangi melengkung indah di sebelah lembah).. terima kasih

semoga allah yang membalasnya,

bila aku tidur malam hari 2% je yang tidur agaknya, 98% lagi fikirkan beribu persoalan,'kenapa','jika', 'siapa' dan 'bagaimana'?

yang pastinya apa-apa masalah/bencana/bala atau segala bentuk kesusahan yang datang sekali pun? hadapi dengan tenang, selagi kita bernyawa itu semua takdir dan mungkin ianya balasan keatas kesalahan yang pernah kita buat dahulu.,hidup kena ceria..ayat misti mau power.. ;)

*Pagi takkan selalunya gelap, tiba masa pasti akan cerah..